Go With The Flow










taking selfies lol 






Shaggy coat - Renner 
Blouse - similar here 
Skirt - old 
Sandals - Melissa 

Eu estava tão confortável nesse look! Eu mal posso descrever como eu gostei do resultado final, principalmente porque eu estava pensando em vestir algo assim há um bom tempo. Eu quero dizer, confortável e com uma vibe extremamente laid back. 
Eu devo confessar que estou adorando esse casaco felpudo. Ele é simplesmente perfeito para o inverno (ou melhor, para o início do inverno haha). Eu sempre quis ter um casaco com essa textura e com esse comprimento, e esse definitivamente supriu essas duas ''necessidades'' lol. 
Ademais, tentei criar uma composição com sandálias e meias brancas! Para dar uma escapada do preto de sempre e deixar o look mais minimalista. O que acharam? 
Por hoje é isso! Vou tentar postar com mais frequência, eu prometo. A verdade é que estou tão ocupada ultimamente (olá universidade) que mal consigo planejar posts aqui para o blog haha. Mesmo assim, vou tentar melhorar o conteúdo dos posts e postar pelos menos uma vez por semana. 
Tenham uma ótima quinta-feira!!!

---

I was so comfy in that outfit! I can barely describe how I liked the final result, mainly because I was thinking about wearing something like that a long time ago. I mean, comfortable and with an extremely laid back vibe.
I must confess that I'm loving this shaggy coat. It is simply perfect for the winter (or rather for the early winter haha). I always wanted to have a coat with that texture and length, and this one definitely suited those two ''needs'' lol.
In addition, I tried to create a composition with sandals and white socks! To give a break from the usual black and leave the look more minimalist. What did you guys think?
That's it for today! I'll try to post more often, I promise. The truth is that I'm so busy lately (hello university) that I can hardly plan posts for blog haha. Even so, I will try to improve the content of posts and post at least once a week.
Have a great Thursday!!!

You Might Also Like

18 comentários

  1. You look adorable! Such a cozy and comfy look.. yet still so cool and put together! I always love seeing your posts as all of your outfits are so creative and unique. And your pictures are on point! Haha love the one of you "taking selfies".. gives a very personable and relatable vibe. You are awesome Lu! Keep on being you. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awnn thank you sooo much, dear!! I'm so happy you liked! And YOU are awesome <33

      Delete
  2. Awesome outfit Lu! that shaggy coat is so cute! and ahh university omg i can understand you so perfectly! it takes our time away haha! anyways, keep posting when you can dear! Take care :)<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Krissia <3 Annnd yeah university haha..but I will post whenever I have some time :))

      Delete
  3. I'm in love with your hair and outfit! You look absolutely amazing and cute! Hope you are having a great week! xx

    María
    www.mintsouls.com

    ReplyDelete
  4. Oh, I know how busy can university make a person :) You are doing great! Also, love this outfit and I have to say that this is very similar to what I wear. That coat looks extremely cozy and I'd love to have something like this. x

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, dear!! That coat is wonderfully cozy, actually haha :)

      Delete
  5. Eu adorei o look. Eu tenho uma saia parecida, da Chamelle! O nosso estilo é bem parecido, dai eu posso tirar várias inspirações do blog! hahaha Queria te indicar uma marca, talvez vc já conheça. A Quiz tem uns sapatos lindos, de verniz, pretos. Eles tem coturno, Oxford, sapatos abertos como os da Melissa, e o preço é ótimo. http://www.quizcalcados.com.br
    Beijos, Ana (http://elasdisseram.com)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Que bom que gostou do look, Ana!! Além disso, é muito legal saber que temos um estilo parecido :))
      Ah e eu dei uma olhada nos calçados da Quiz e, realmente, são lindos e estilosíssimos hahah <3 Obrigada pela recomendação!

      Delete
  6. You look adorable Lu! The shaggy coat looks so cute and cozy. And I can relate, university life is so busy.

    ReplyDelete
  7. You look great especially with the stripes and your stylish look. I love your hair and your edgy chic style mindset :) http://www.bauchlefashion.com/2017/04/the-chic-memo-summers-new-hue.html

    ReplyDelete
  8. AHHH So glad I found your blog!! More like you found mine but the point is I LOVE your posts! Hair, style make up, photography are all on point!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. YAY!! Thank you so much! I'm glad you liked my blog & posts, you're awesome :)

      Delete
  9. Amazing outfit :) I really like the mix of cardigan and skirt :)

    ReplyDelete